تاریخ امروز :30 اردیبهشت 1403

چگونه از اشتباهات استایل جلوگیری کنیم؟ 7 راه جلوگیری از اشتباهات استایل

گرچه ترندهای مد می آیند و می روند، با این حال اشتباهاتی در استایل و ترکیب آن وجود دارد که مسلما شما می خواهید از آنها اجتناب کنید.

چگونه از اشتباهات استایل جلوگیری کنیم؟

ما در عصری زندگی می کنیم که زیاد قوانینی برای مد وجود ندارد، بنابراین انتخاب لباس بر اساس راحتی شما کلید اصلی جلوگیری از اشتباهات استایل و مد می باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه لباس ها را با استفاده از چرخه رنگ ست کنیم؟

آنچه دوست دارید بپوشید

سبک شخصی، امتحان کردن انواع لباس ها است؛ تا وقتی که روبروی کمد لباس نیستید، هرگز نمی دانید چه چیزی در تن شما شگفت انگیز است. دسته بندی های “لباس مردانه” و “لباس زنانه” نباید نحوه خرید شما را تعیین کند. وقت بگذارید و با رنگها و اشکال بازی کنید تا آنچه در بدن شما منحصر به فرد به نظر می رسد، پیدا کنید.

لباس مناسب را پیدا کنید

پوشیدن لباس مناسب به ویژه در مورد موارد کلاسیک مانند جین و بلیزر بسیار مهم است. هنگامی که کمد لباس کپسولی متناسب باخودتان تهیه کردید، می توانید با وسایل بزرگ و کم حجم شروع کنید به گونه ای که احساس شیک بودن داشته باشد.

نسبت های خود را متعادل کنید.

متعادل سازی تناسبات، یعنی مدل سازی لباس، برای ایجاد هماهنگی و زیبایی است. راه رسیدن به این هدف پوشیدن لباسی است که متناسب با فرم اندام شما باشد.

وقتی می خواهید با لباس های بزرگ یا اشکال غیرمعمول بازی کنید، با ایجاد تناسب در قسمت های دیگر استایل، آن را به تغییر لحظه ای استایل تبدیل کنید. به عنوان مثال، یک تاپ کراپت تنگ را با شلوار گشاد، یا یک ژاکت بزرگ را با دامن مدادی، ست کنید.

اشتباهات استایل و اشتباهات مد

رنگ ها را در آغوش بگیرید

اگر از افزودن رنگ به ظاهر خود اذیت می شوید، با استفاده از اکسسوری های رنگی شروع کنید و بقیه ظاهر خود را در تم خنثی نگه دارید. همینطور که کم کم با استفاده از رنگ ها راحت تر می شوید، خواهید فهمید که کدام ترکیبات رنگی برای سبک شما بهتر است. برای الهام گرفتن به یک چرخه رنگ نیز نگاهی بیندازید.

بیشتر بخوانید: در محل کار چگونه بپوشیم؟ ۴ نوع لباس اداری

با الگو و بافت بازی کنید.

روزهای تطبیق کیف دستی شما با کفش شما گذشته است. تضاد بافت ها و چاپ ها بیانیه ای جسورانه را ارائه می دهند.

کارهای کوچک را با استفاده از وسایل با الگوهای خنثی( مانند راه راه های افقی) و بافت پارچه ای مخملی (مانند جیر و بافتنی) شروع کنید و پولک ها و پارچه های کوچک را به مقدار کم (مانند باندانا، کراوات یا کلاچ) به آن اضافه کنید تا زمانی که یاد بگیرید چه چیزی برای شما مناسب است.

 

3 یک پینگ

  1. پینگ بک: چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم: 5 نکته برای تعریف استایل خود - zivishen

  2. پینگ بک: کمد کپسولی چیست؟ - zivishen

  3. پینگ بک: چگونه شلوار جین خود را در 6 مرحله ساده بشویید؟ - zivishen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *